Friday, December 18, 2009

Florile's Dalbe

Dalbe’s florile…dalbe’s si drumurile noatre.Greu cu iarna,greu cu zapada.Greu si pentru cei care iau o gramada de bani sa se ocupe de dezapezire.Numai in Brasov din cate am auzit eu au fost in jur de 1000 de tamponari.Si nu e nici un oras cine stie cat de mare.Ce-i drept,cine dracu’ se astepta sa ninga la mijocul lui decembrie?Sa fim seriosi! Nu as vrea sa fiu in locul celor de la asigurarile auto.Din cate am vazut,aveau o gramada de treaba si de dosare oamenii…iar “tamponatii” nu incetau sa tot apara.

DAR nefiind la volan,e chiar frumos acum.Pentru mine,pentru iubita mea si probabil pentru alte persoane care visau la un Craciun alb dorinta a fost implinita.Si se implineste in continuu caci inca ninge. Yey! :D Prima cazatura a fost luata chiar in prima zi,deci…cum ar spune americanii “I’m down with it!”

Pentru toti cei care au fost de “surprinsi” de ninsoare anul asta am un mesaj foarte clar in fotografia ce urmeaza.

Trecand peste mica revolta din mine si revenind la chestii mai distractive vreau sa spun ca am gasit o melodie super faina.E noua si cred ca o stiti si voi deja,iar daca nu,nu-i bai…se rezolva acusica pt ca avem si clip la dansa.Suna foarte bine si are niste versuri interesante si sugestive.La inceput mi s-a parut destul de aiurea vocea solistului de la refren (putin sintetizata) dar dupa ce am ascultat-o (involuntar) de cateva ori pot zice ca mi-a trecut si chiar dimpotriva,a inceput sa imi placa.

Ce ciudat,nu? :P

One republic este numele trupei,nu m-au impresionat prea mult pana acum dar au reusit-o in cele din urma.Asadar…”play”

[Via http://damiart.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment